17 sierpnia 2014

Tutorial: rainbow loom - fishtail

Hej
Oto tutorial, który zrobiłam w Dźwirzynie (ok. 6 sierpnia) na plaży. Plany były zupełnie inne. Miało być tak pięknie. Okazało się, że te pliki są za duże i jeden zgrywa się pół godziny. Oczywiście mówię o gifach. Miał się pojawić wczoraj. Mam nadzieję, że jest czytelny. To było na drugi dzień, po zakupie krosna. Jutro dodam tutorial na splot french braid. Enjoy. :D

KROK 1
Nakładamy gumkę. W prawie każdym przypadku, bransoletkę zaczyna się od takiej (jak to mówię) pozycji wyjściowej. Czyli od ósemki. Mi się trochę skręciła, ale to nie przeszkadza.


KROK 2
Nakładamy następną gumkę, tym razem już normalnie.


KROK 3
Teraz musimy nałożyć jeszcze jedną gumkę.


KROK 4
Teraz musimy użyć szydełka. Ostatnią gumkę ściągamy na samą górę. Później, jeśli ściągnięta gumka nie jest na środku, należy ją przesunąć na środek, a następnie zrobić miejsce następnej gumce, czyli obniżyć wszystkie gumki.



KROK 5
Nakładamy kolejną gumkę.


KROK 6
Teraz znowu ostatnią gumkę ściągamy na samą górę. W sumie ten splot tylko na tym polega. Nakładasz kolejną gumeczkę, a następnie ściągasz na samą górę. I tak robimy, dopóki nie uzyskamy zadowalającej długości (powtarzamy krok 5 i 6)








Żeby nie wyszła zbyt luźna, trzeba ją od czasu do czasu, lekko naciągnąć. Najlepiej za pierwszą gumkę jaką nałożyliśmy (w moim przypadku granatowa. Na zdjęciu poniżej można zauważyć, że ostatnia jest trochę wyciągnięta. Ten sposób ułatwi nam zapięcie bransoletki.)







ZAKOŃCZENIE:
Nie nakładamy już następnej gumki. Zostawiamy tylko dwie gumki. 


Drugą gumkę ściągamy na pierwszą.


Teraz zahaczamy zapięciem o gumkę, która nam została. Zapinamy.



Jeżeli nie wiecie o co chodzi z nazwami gumek: pierwsza, druga, trzecia, to chodziło mi o gumki, które są na krośnie. Liczymy od góry.

Drama

P.S
Myślałam na zmianą nicka na Szylkretkę. Byłoby przynajmniej oryginalnie. Odkąd pamiętam, używam tego pseudonimu. Byłabym wtedy sobą. :)

14 komentarzy:

  1. świetna branozletka xd mam takich duużo :D
    pozdrawiam cieplutko :)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To zmień nick :D Tutorial fajny dla początkujących :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tutorial :D Bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko kochana, co to za maszyna o_O Dziewczyno, jak Ty się w tym połapałaś? I że Ci się chciało, hoho! :D
    Jeśli masz być sobą to zmień ten nick, śmiało, przecież nic się nie stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w pierwszej chwili myślałam, że zdjęcie z jakiegoś laboratorium :O
    cudnie wychodzi, gratuluję talentu:) a nick zmień skoro czujesz się sobą i jest oryginalny? czego chcieć więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny tutek, a co do nicku to zmień, zmiany dą przydatne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio kupiłam sobie te gumki i zrobiłam już masę bransoletek ale na palcach :) bo nigdzie inie moglam dorwac tego czegos :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow w końcu wiem jak zrobić te słynne bransoletki! ;)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny tutorial :) mój mały kuzyn 7 letni mi dał dziś taką w prezencie XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! podziwiam Twoją kreatywność :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem maniakiem chemicznym stąd owa 'machina' przypomina mi zestaw probówek :D
    Ale to jest najlepsze, nie? Jak robisz coś na początku z dystansem, niepewnie, nieprzekonana, a później to okazuje się być świetnym zajęciem i wciąga Cię na całego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah! U mnie w domu pełno tych gumek wszędzie! Moje młodsze rodzeństwo zakochało się w robieniu bransoletek. :P

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zrobiłam na ten "styl" tutorial, haha

    OdpowiedzUsuń
  14. A swoją drogą- widzę, że masz identyczne krosno co ja. Tyle, że moje nakładki są niebieskie. Mam do Ciebie pytanko- czy nie wypadają Ci te nakładki? Bo mnie wypadają, kiedy całe krosno mam w gumkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)