31 sierpnia 2014

Podróż do Włoch

Hej

Nie mogę uwierzyć, że już minęły 2 miesiące. Odkąd założyłam bloga, czas zaczął pędzić. Pamiętam dzień zakończenia roku szkolnego. A tu znowu zaczynamy harówkę. Szczerze to ja mam nadzieję, że nie będę zmuszona zawiesić bloga... Sądzę, że posty będą dodawane rzadziej niż w wakacje. Muszę jakoś dbać i o szkołę i o bloga, ale niestety tych dwóch rzeczy nie można robić jednocześnie. Ja osobiście potrzebuję dłuższych wakacji. I to o wiele. Czy te wakacje muszę się kończyć? Czy chcę tak wiele?

A teraz zapraszam Was na wycieczkę... do Włoch!
Mediolan, Rzym, Neapol, Wenecja... Poczujemy trochę magii, przeniesiemy się do słonecznej Italii, aby skosztować tradycyjnego spaghetti bolognese:


A teraz przechadzając się uliczkami, możemy rozkoszować się zapachami unoszącymi się wokół nas. Rozglądamy się i widzimy temperamentnych Włochów, którzy chwalą pyszne, mięciutkie cannelloni ze szpinakiem i sosem pomidorowym:


Wśród wrzawy można usłyszeć włoskie "Mamma mia!". Każdy spotkany mieszkaniec Włoch, obdarza nas miłym uśmiechem... W końcu przysiadamy w restauracji w cieniu parasola i czekamy na ravioli ze szpinakiem:



Tak na serio, dosyć niedawno zrobiłam te wszystkie potrawy. Na ceramicznych talerzykach, kupionych w sklepie po 5, ale trzymają się dzielnie. Pewnie się zastanawialiście, o co mi chodzi. Po prostu starałam się Wam przybliżyć Włochy :)

Szylkretka

20 komentarzy:

  1. Wszystkie są fajne, ale ravioli najlepsze :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym sobie te pierożki mmm
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace, przeszłaś samą siebie ;) Ja muszę kiedyś odwiedzić Włochy, ten kraj wydaje się być idealny :)
    Przeczytałam wśród warzyw zamiast wśród wrzawy xD
    Chyba oglądałam ten film, ten z szanowną Miley Cyrus? :D A Pamiętnik muszę obejrzeć jeszcze raz, bo nie obejrzałam od początku. Też słyszałam, że jej książki są dobre, bo moja koleżanka z klasy czytała, ale póki co ja nie przeczytałam żadnego z jej kryminałów... Ups :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ale pysznie tu u Ciebie :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie:*

    Co powiesz na wspólna obserwację?Ja już i licze na rewanż:)
    lewa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam!

    Zapraszam na nowy post z moimi sposobami na naukę! :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    PRZYPOMINAM TEŻ O ROZDANIU, DO WYGRANIA BLUZY!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2014/08/giveaway-with-oasap.html





    OdpowiedzUsuń
  7. Mi będzie jeszcze trudniej połączyć szkołę z blogiem... mieszkam w internacie gdzie nie ma internetu "dla naszego dobra" :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Spaghetti :D lubię :P
    testowanieprobki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm... jeszcze nigdy nie byłam we Włoszech,ale mogę sobie wyobrazić ten zapach i smak,tych typowo włoskich potrwa,najpyszniej według mnie wygląda ostatnia potrawa,takie pierożki,aż mam na nie ochotę (chociaż jestem dopiero co po obiedzie!) ^^ *-*
    Szkoła to duża przeszkoda w prowadzeniu bloga,ale mam nadzieję,że uda ci się jakoś to pogodzić,bo tworzysz cudne rzeczy!

    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo mniam! wszystko wygląda tak smacznie :)
    mogę prosić o poklikanie? :>
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też ubolewam nad tym, że wakacje nie są dłuższe, teraz znowu trzeba się przyzwyczajać do codziennego wstawania...
    Z chęcią posmakowałabym ravioli ze szpinakiem:)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ej świetne :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale przepysznie wyglądają!

    http://sailwithmeintothedark.blogspot.com/
    Jak chcesz to dodaj do obserwowanych, na pewno się odwdzięczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam włoskie żarcie. :3 Szkoda, że tak mocno idzie w tyłek. xD
    Bardzo podoba mi się twoje wykonanie spaghetti. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczy superaśne, a te opisy fajniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spaghetti mi się nie podoba, ale to tylko moje zdanie bo ja nawet takiego nie potrafiła bym zrobić, ale cannelloni i ravioli wyszły ci genialnie wyglądają pysznie, jak prawdziwe aż zgłodniałam
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. HEJ FOLLOW FOR FOLLOW ? ANSWEAR ON MY BLOG PLEASE !!!!! AND PLEASE CLICK INTO LINKS :) I'M WAITING http://www.vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)