14 sierpnia 2014

Rainbow loom - fishtail i french braid

Cześć

Nie wiem, o czym mogę Wam napisać. Mam totalną pustkę w głowie. W sumie w wakacje prowadzę nudne życie (przede wszystkim leniwe). Nawet nie chciało mi się lepić. Na szczęście wczoraj wzięłam się w garść i ulepiłam parę rzeczy.
W Dźwirzynie odważyłam się zakupić gumki rainbow loom. Ogólnie chciałam zobaczyć, dlaczego jest taki szał na jakieś gumowe bransoletki. Siadłam sobie w kąciku i zaczęłam robić moją pierwszą bransoletkę - fishtail (pol. "rybi ogon"). Jako że na początek kupiłam opakowanie gumek (bez krosna - skład: 300 gumek, ok. 10 zapięć i szydełko) musiałam zadowolić się swoimi palcami. Później trochę bolały, ale warto było. Efekty były zupełnie inne, niż sobie wyobrażałam. Tamta bransoletka była świetna! I tak zaczęła się moja piękna przygoda z rainbow loom. Na drugi ogień (już z krosnem) poszedł splot french braid (pol. francuski warkocz, splot). Efekty wyszły całkiem fajnie. Tylko kolory mnie dobijają.
Po tym poście przygotujcie się na dwa posty z tutorialami na te właśnie sploty. Dzień po dniu :D

Fishtail:





French braid:








Która się Wam najbardziej podoba? :D

DRAMA



13 komentarzy:

  1. Ta niebieska jest świetna. Siostra mojego chłopaka zrobiła mi taką właśnie tylko biało-błękitną. Nie mam pojęcia jak to się robi, ale te bransoletki są naprawdę świetne!

    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ! Świetne są te bransoletki, moja przyjaciółka mi o nich mówią, niebieska jest przepiekna! <3

    http://poetkamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki, czekam na DIY bo siostra bardzo chciała się nauczyc tego drugiego splotu:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Szczerze mówiąc nigdy nie słyszałam o tych bransoletkach, ale ładnie wyglądają :) Ta kolorowa taka wakacyjna, do opalenizny jak znalazł ;)
    Moje wakacje również zdominowało lenistwo. Aż wstyd się przyznać, ale mimo że zaczęłam kilka prac to żadnej nie dokończyłam... Oj, biorę się za siebie od zaraz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne masz bransoletki! ;)
    bardziej podobnie mi się niebieską, choć obie są super ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. obie śliczne :) , ale ja bym nosiła niebieską ^^
    Kurczeee też taką chcę ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie gram niestety, chociaż bardzo bym chciała :) Muzyka jest dla mnie bardzo ważna, dlatego chciałabym móc komponować własne utwory. Moim marzeniem jest właśnie gitara i pianino (chociaż to drugie bardziej) :)
    Ja tam bym się chętnie dowiedziała jakichś informacji o założycielu bloga (to tak dumnie brzmi :D), ponieważ zawsze sprawdzam jaka osoba prowadzi daną stronę. Lubię wiedzieć kto pisze posty :) Ale mnie również irytuje fakt, że wiele osób nawet nie pofatyguje się przeczytać treści, najlepiej walnąć - super <3 albo coś w tym stylu...
    I powiem Ci jeszcze, że nie pomyliłaś się co do mojego kota. Jest bardzo przyjacielski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje <3
    i czekam na kolejne posty ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zakochałam się w tych bransoletkach! Na fishtail tutorial mam już nawet zrobiony, co do tego drugiego stylu- znam go, ale nie miałam okazji go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. niebieska ładniejsza :D robienie ich musi być wciągające :D

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieska urocza! to b. niedobrze, że lenisz się w wakacje, żyj! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne te bransoletki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)