27 sierpnia 2014

Bransoletki rainbow loom + LBA

Hej

Dzisiaj musicie zadowolić się zwykłymi bransoletkami. Rainbow loom. Nie miałam czasu porobić zdjęć moim nowym wyrobom, a teraz jest słabe światło. Oczywiście robię parę prac na sprzedaż (jak już mówiłam, dodam te prace na Agrafkę dopiero pod koniec tygodnia, bądź w następnym). Jestem pewna, że bransoletki typu rainbow loom będę również sprzedawać. Może coś ktoś kupi, kto wie?














Jak już mówiłam, na Srebrną Agrafkę dodam je pod koniec tygodnia (przynajmniej część)

A teraz coś, co mnie bardzo zdziwiło. Nominacja do LBA od The music of me z tego bloga. Po drugie mój blog istnieje od czerwca, a tu taka niespodzianka. Dziękuję za tą nominację :)

I oto pytania od The music of me:
1. Opisz swój charakter w 3 słowach
Denerwująca, nieśmiała, skromna (?)
2. Ulubiona forma spędzania wolnego czasu?
Leżenie i oglądanie TV. Ewentualnie lepienie.
3. Co wolisz: słodycze czy owoce?
Owoce w postaci żelków. A tak szczerze to chyba trochę bardziej słodycze.
4. Twoje pasje to...
Lepienie (znowu), nauka języka angielskiego (dziwne to brzmi, ale dla mnie to pasja), lubię też śpiewać, ale fałszuję (rodzina twierdzi, że umiem śpiewać, ale ja jestem innego zdania).
5. Czy uważasz, że prawdziwa przyjaźń istnieje?
Istnieje, ale niestety taka prawdziwa przyjaźń zdarza się tylko raz na milion lat.
6. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyki?
Trudno stwierdzić. Słucham wszystkiego.
7. Romantyczna marzycielka czy twardo stąpająca po ziemi realistka?
Raczej marzycielka, ale przez to czasami z głową w chmurach, można wejść w dół.
8. Co w sobie cenisz?
Wszytko we mnie jest denerwujące, więc raczej  nic.
9. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Chciałam się sprawdzić. I wiedzieć, co ludzie myślą na temat mojej mini twórczości.
10. Jakie cechy charakteru cenisz w ludziach najbardziej?
Szczerość, koleżeństwo, lojalność, odwagę i optymizm :D
11. Rzecz bez której nie wychodzisz z domu to...   
Butelka z wodą i coś do wszamania.

I teraz blogi, które nominuję:
themusic-of-me.blogspot.com/  (jeszcze raz należy Ci się nominacja!)

Pytania:
1. Wielkanoc czy Wigilia?
2. Czy lubisz być w centrum uwagi?
3. Dla mnie najlepszą motywacją jest...
4. Spotkałaś kiedyś kogoś sławnego?
5. Tytuł Twojej ulubionej książki (z uzasadnieniem).
6. W przyszłości zamierzam być...
7. Co zrobiłabyś z wygranym milionem?
8. Czy widzisz siebie jako sławną osobę?
9. Kraj, który chcesz odwiedzić to...
10. Koty czy psy?
11. Jesteś zadowolona ze swojego bloga?

Szylkretka :)

9 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację. :)
    Bransoletki super Ci wyszły :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje :P Bardzo podoba mi się druga bransoletka, ale wszystkie są super! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentują te bransoletki, tak bardzo letnio (nie wiem czy to określenie pasuje ale tak mi przyszło do głowy ;)).
    Nie ma co się dziwić, że nominowałam Twój blog. Zasługujesz na to, odwalasz kawał dobrej roboty :) Ale odpowiedź na pytanie 8...Pomyśl nad tym jeszcze raz ;)
    I jeszcze jedno.
    Rany rany rany! Dziękuję Ci bardzo za tą nominację, jest mi ogromnie miło :) Oczywiście odpowiem na pytania, dla takiej gaduły jak ja to wiesz ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra też takie robi :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie bransoletki :)
    Dziękuje za nominacje:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za nominację :) Bransoletki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odpowiedzi , gratuluje nominacji : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Obserwuje i zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Śliczne bransoletki :) Ja swoje będę pokazywać co tydzień, począwszy od poniedziałku, haha (ale nie tego co będzie...)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy bym nie przypuszczała, że można uzyskać takie ciekawe efekty naprawdę ładnych bransoletek jedynie przy użyciu gumek! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)