30 sierpnia 2014

Hot-dog

Hej

Kończą się już wakacje. Znowu będę się nie wysypiać. Aj, jeżeli będę miała przez cały tydzień na ósmą, to wymięknę. Serio.
I w sumie nie wiem jak będę ćwiczyć na w-fie, bo zerwałam sobie dzisiaj paznokcia u nogi. Zahaczyłam palcem o kant szuflady na pościel. To znaczy nie zerwałam całego. Tylko powiedzmy 1/4 paznokcia. Trochę bolało, ale cóż. Czemu ja Wam o tym napisałam? Jak widać brak pomysłów na to, o czym pisać daje o sobie znać.
Zrobiłam kolczyki hot-dogi. Drugie w mojej karierze. Jestem z nich szczerze zadowolona. Już są w Srebrnej Agrafce!






Szylkretka :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają, jak zwykle wyszły Ci bardzo realistycznie :) Ja jakieś 2 miesiące temu doświadczyłam czegoś podobnego z paznokciem, uderzyłam stopą o róg wanny :/ Następnego dnia nie mogłam za bardzo chodzić, bo strasznie bolało, ale z czasem ból przechodzi. Tylko że fakt faktem ćwiczyć w domu nie mogłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa piękne! zapraszam do siebie. Byla bym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne!
    U.... chyba bolało! w sensie z tym palxcem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rzeczy z modeliny ale nie jestem uzdolniona plastycznie :(
    Obserwuje !!!
    Dziekuje za mily komentarz
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda :) Zdolna jesteś!

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze <3
    Chciałabym sama takie umieć zrobić ;)
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam kilka postów z twojego bloga
    robisz cuda co powiesz na wspólną obserwację
    ja już obserwuję więc liczę tylko na rewanż
    ------>http://goodlook1029.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ale to cudownie wygląda!

    olejmy-jutroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)