25 sierpnia 2014

Sernik

Hej

Przychodzę do Was z niesłychaną nowiną. A mianowicie otworzyłam swój własny sklepik na Srebrnej Agrafce. Jeszcze wystawiłam swoich prac, ale niedługo zrobię parę rzeczy na sprzedaż. Jedna bransoletka już schnie. Za parę minut powstanie zakładka "Sklepik". Nazwa nie oryginalna, ale ujdzie. Ponadto mój blog nie będzie już się nazywał "Modelinove-love" (niezbyt oryginalne), lecz "Szylkretkowa Modelina". Od razu lepiej. Oczywiście zanim to wszystko ogarnę, to minie tydzień, bądź dwa. Szczegóły znajdziecie w zakładce o której już wspominałam.
Postanowiłam, że będzie istniała jeszcze druga możliwość współpracy. A mianowicie mogę zacząć współpracować z modelką, bądź szafiarką. Szczegóły w zakładce "Współpraca".
A teraz czas na gorzkie żale. Zauważyłam ponowne załamanie popularności bloga. Może mój blog nie jest najlepszy, ale jednak ktoś to wchodzi. Czy coś robię źle? Heh, to chyba 2 notka w której się użalam nad sobą. Co jak co, ale to jest trochę dziwne :D
Ostatnio zrobiłam sernik. Mogłam go zrobić trochę lepiej. Ale nawet, nawet. Co tu o nim pisać? Sernik jak sernik. Nic wielkiego.





Szylkretka

16 komentarzy:

  1. Fajny sernik :).
    Powodzenia w prowadzeniu sklepiku ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję Ci, rozwijasz się ;)
    Sernik wyszedł mega, ja ostatnio zrobiłam PRAWDZIWY sernik na zimno! Ja, beztalencie kuchenne :D
    A wiesz, bloga masz od niedawna więc nie ma co się załamywać, raz jest tak a raz inaczej :) Masz fajnego bloga więc moim zdaniem to tylko kwestia czasu aż zyska pokaźne grono fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !! :) wspaniały ten sernik, wygląda tak słodko, mogłabym go schrupać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju.. sernik wygląda tak słodko :) Nowa nazwa mi się podoba <3
    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny, naprawdę śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmm... Smakowity serniczek :) Powodzenia w prowadzeniu sklepiku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Heheh jaki fajniutki serniczek :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku pomyślałam,że musiał być pyszny :D
    Obserwuję !
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie taki zwykły - to sernik na zimno, bankowo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wygląda : ) . Aż nabrałam ochoty na sernik : D . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie wygląda :)
    obserwuje i zapraszam również :)
    holdmenoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam za ciebie kciuki w tym skleepie :D
    pozdrawiam! :)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny blog
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wracam z informacją :)
    Nominuję Twój blog do LBA, jeśli masz ochotę do zachęcam Cię do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie wyglada :-)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Daj znać u mnie:-)

    http:/cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)