8 lipca 2014

We're young and reckless...

Hej
Kolejny upalny dzień. Lato całą parą. Wypoczynek nad morzem jest coraz bliżej. Na szczęście! Staram się pokazać całej rodzinie, że zaczęłam robić biżu - czyli po prostu się bezwstydnie reklamuje. Oczywiście dałam im darmowe próbki :D. Moja mama nosi do pracy te kolczyki kanapki. Ja nie wiem w sumie jak można chodzić z kanapkami w uszach, ale ja w końcu się na to zgodziłam i mamie zrobiłam. Ludzie z jej pracy stwierdzili, że to są HOT-DOGI. To ja się pytam, gdzie oni widzą parówkę.
Muszę zmienić wygląd bloga, tylko nie wiem na jakie kolory. Ja różowego nie cierpię, więc nie wiem co mnie podkusiło, żeby tło było takie. Jakie kolory proponujecie? To nie jest pytanie retoryczne...
Nie jestem przyzwyczajona to takiej ilości przedmiotów. Nie wiem jak dam radę. Oraz lekcje niemieckiego (6 godz w tygodniu, tyle samo godzin miałam z polskiego rok remu) mnie przytłaczają. Ale pod koniec 1 klasy będzie wycieczka do Berlina. Heh, mam nadzieję, że nie trafię na tzw. przeze mnie 'pustaków'. Możecie myśleć o tym co chcecie.
"I am young and reckless. I do everything craaazy..." - cytat z 'Rob Dyrdek's Fantasy Factory', kiedy ów Rob nabijał się ze swojego młodszego kuzyna Dramy (macie mnie. Stąd się wziął mój nick. Od przydomku niejakiego Chrisa Pfaffa :D). Drama ma swoją własną linię ubrań, która nazywa się 'Young & Reckless'. I właśnie rzecz w tym, że ma specjalistyczne logo. Zrobiłam starszą wersję (miało być zielone i żółte, ale piekarnik pokrzyżował mi plany). Strasznie żałuję, że nie ma tego w Polsce. Nie jest takie znane, niestety (o ile w ogóle o tym ludzie słyszeli o.O). Na oficjalną stronę możecie wejść tutaj. Teraz kilka 'lekkomyślnych' fotek:





Oryginał:

Pozdrawiam,
DRAMA


2 komentarze:

  1. A no faktycznie nie znałam :)
    Wiadomo, trzeba się jakoś rozreklamować, ja jak zaczęłam dawać decoupage'owe prezenty rodzince to od razu się pojawiły zamówienia ;)
    Jakie kolory... trudno stwierdzić, to zależy co kto lubi :) Proponowałabym coś jasnego żeby dobrze wyeksponować kolorową biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne!
    Ja bym proponawała niebieski :) Ale wybór należy do Ciebie! A może zielony? Albo jakieś żywe kolory- żółty, pomarańcz....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)