21 lipca 2014

Banany

Hej
Upał. Żar po prostu leje się z nieba. Nie mogłam wytrzymać tego upału. Lubię jak jest ciepło, ale nie aż tak! Ten cały gorąc spowodował brak weny. W sumie to wiem co ulepić, ale nic nie wychodzi. Może jutro w końcu się uda coś zrobić z tą modeliną.
Zdałam sobie sprawę, że jest bliżej niż dalej roku szkolnego. Ten fakt mnie dołuje. Nie wiem jak to będzie, w końcu nowa szkoła i klasa to (według mnie) duże wyzwanie. Mam nadzieję, że nie będę zmuszona zawiesić bloga. Jednak notki będą pojawiać się rzadziej (chyba, że trafię na przyzwoitych nauczycieli, którzy nie będą tak znęcać się nad uczniami, czyli po prostu nie będą tyle zadawać).
A teraz gwiazda notki: banan! Banan jest dosyć popularnym owocem. Na przykład pojawił się w piosence (Vox - Bananowy song)



Albo pojawił się w Potter Puppet Pals (ci, którzy wiedzą co to jest, są wspaniali. Ja osobiście do tej pory oglądam niektóre filmiki PPP, wtedy przypominają mi się lata kiedy miałam 8-9 lat. Ale teraz nie ma wielu filmików, które wtedy były :/)



Występują również w trochę zrytym wydaniu:


Tak więc moją pracą są banany. Nic dodać, nic ująć.








Pozdrawiam,
DRAMA

7 komentarzy:

  1. Bananki świetne!
    + Na pewno sobie poradzisz w nowej szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyglądają jak prawdziwe! Świetne prace :)
    Ja radzę nie zaprzątać sobie głowy szkołą, bo jeszcze nie minęła połowa wakacji. Nie ma co się stresować, lepiej czerpać z tego urlopu tyle, ile się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W taki upał okropnie ciężko coś stworzyć ;) a banany bardzo fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszły bardzo realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)