25 lipca 2014

Rzemykowa bransoletka

Hej!
Coraz poważniej zastanawiam się nad zorganizowaniem rozdania z całkiem atrakcyjnymi nagrodami. To byłoby całkiem fajne :D A co Wy o tym myślicie?
Robienie bransoletek jest fajne. Robi się je szybko i łatwo, jeśli się ma wyobraźnie i czas. Tak się kiedyś zastanawiałam, co by było gdybym miała zamówienia na bransoletki. W sumie cieszyłabym się, ale to daleka przyszłość.
Jest to moja pierwsza bransoletka, którą zrobiłam dla siostry. Nie jakim cudem, ale jej się podobają moje rzeczy, chociaż jest starsza. Motywuje mnie strasznie. Bransoletka jest rzemykowa, zakończona krokodylkami. Zrobiłam ją szybko, lecz efekty są całkiem całkiem.







DRAMA

3 komentarze:

  1. Ja myślę, że rozdanie to fajny pomysł, sama się nad tym zastanawiam na swoim blogu :D
    A może warto gdzieś wystawić swoje prace? :)
    To masz fajnie, u mnie rodzeństwo zazwyczaj ma zastrzeżenia co do moich prac, ale to głownie brat :D
    Ja bym chętnie zobaczyła jak to cudo prezentuje się na ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda! Też kiedyś taką robiłam, ale ze sznurka woskowanego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)