29 lipca 2014

Shamballa

Witam ponownie!
W końcu odważyłam się zrobić bransoletkę typu shamballa. Na początku stresowałam się, że nie wyjdzie. Ale później zauważyłam, że w podobny sposób, ba, nawet taki sam robi się breloczki z żyłek. Kiedyś 'profesjonalnie' zajmowałam się tworzeniem takich breloczków, ale to już przeszłość. Ach, ten kochany filofun.
Bransoletkę wykonałam z sznurka woskowanego 0,7 mm oraz z koralików żywicznych kocie oczy. Efekt dosyć zadowalający.






A oto obiecane zdjęcia z poprzedniego postu, czyli jak wygląda rzemykowa bransoletka na ręce:



Tak wiem, mam strasznie chudy przeszczep. To już nie moja wina. Ja jem jak opętana, a tu takie przykre niespodzianki. Utrzymujmy, że jestem bardzo drobna. xD

~Drama

18 komentarzy:

  1. Super! Ja się tylko zastanawiam skąd taka nazwa ta cała shamballa? Zawsze się nad tym zastanawiałam :D
    Ej, ja też mam chude łapy! Ale uważam to za swój atut :D
    Rozumiem, że nie ma magicznego sposobu na ulepienie pucharków z niczego xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się obydwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda, że nie lubisz ozdabiać przedmiotów bo czuję, że byłabyś w tym dobra ;) Ale wiadomo, nic na siłę :D Lata 80 w USA jak najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super, aż nie mogę uwierzyć, że sama ją zrobiłaś :)

    + Obserwuję!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. także obserwuje :) dzięki za komentarz :)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super ci to wyszło, ja nie mam talentu do takich rzeczy :(
    zapraszam na mojego nowego bloga: www.juliakorocinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jak świetnie to robisz! <3
    zapraszam do siebie i obserwacji:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie :), również obserwuję
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wygląda :)
    masz wspaniałego i bardzo kreatywnego bloga!
    może zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię mieć kontakt
    z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzemykowa jest świetna!

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM zorganizowałam giveaway z okazji pierwszych urodzin bloga. Do wygrania crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego dnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  11. super bransoletka, zaraz dodaję do obserwowanych kochana! :)

    pozdrawiam, mochitou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszło i świetnie kolorystycznie wszystko dobrane :)
    Dodaję do obserwacji :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna :) Tworzysz cuda :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bransoletka! Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i liczę na rewanż!

    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna bransoletka:)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja juz obserwuje :)


    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)