7 czerwca 2014

Pierwszy wpis, czyli powitanie i kanapka

Hej!

Jest to mój drugi blog, też o pasji, ale tym razem o troszeczkę innej, ponieważ poświęcam go w całości modelinie. Tak, modelinie. W Internecie jest pełno takich blogów o takiej samej tematyce, lecz postaram się zrobić mojego bloga tak, aby się wyróżniał :D. Z mojego przykładu wiem, że większość osób szuka raczej podpowiedzi jak lepić te małe cudeńka. Dlatego będę wstawiała dużo tutoriali, żeby ułatwić życie innym :). Wiem, moje prace mogą być 'brzydkie', 'nieudane' z tego powodu, iż dopiero zaczęłam lepić, więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Co jakiś czas będę pisać nowe notki, szczególnie teraz, skoro zaczynają się wakacje. Zastanawiałam się przez chwilę nad sprzedażą moich wyrobów, lecz nie sądzę, by ktoś chciałby je kupić :p. Jednak jeśli komuś coś się naprawdę spodoba, będzie mógł wejść w zakładkę 'Na sprzedaż'. Nie zdziwcie się jeżeli nie będzie takiej zakładki. To tylko plany, zależy też od statystyk mojego bloga, oraz pozytywnych komentarzy na temat prac. Natomiast w zakładce 'Tutorial' będziecie mogli pisać w komentarzach, na co chcecie tutorial :).

Koniec powitania. Teraz zaprezentuję Wam moją jedną z pierwszych prac: kanapka (lub bagietka, jak kto woli) z szynką, pomidorem, serem i sałatą.
Niedługo wstawię tutorial na taką kanapkę (bagietkę ;p).

Przed wypieczeniem:



Po wypieczeniu wygląda tak:






Wszystkie zdjęcia są MOJEGO autorstwa. Tylko o jedno Was proszę: nie kopiujcie ich :D

Miłego dnia,
DRAMA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo :)