24 czerwca 2014

Kanapkowe kolczyki

Cześć!
Znowu kanapki. Jest to mój ulubiony motyw, bo to jedyna rzecz, która wygląda naprawdę realistycznie. A tak na marginesie, lubię takie jeść, w sumie kto nie lubi?
Koniec roku szkolnego 2013/2014 zbliża się wielkimi krokami. Niektórzy rozstają się ze swoją klasą i szkołą, inny zostają wśród znajomych. Czas wakacji nadchodzi. 2 miesiące spokojnego snu bez obaw, że zapomniało się o pracy domowej. No po prostu żyć nie umierać. Dosyć tego lamentu. Trzeba się cieszyć, rzucić książki w kąt, biegać, śpiewać, tańczyć! Czasami za bardzo się rozkręcam.
Planuję przerwę w blogowaniu. Wyjazd nad morze i takie sprawy. Nie będę targała laptopa na plażę, więc uprzedzam: od 1 sierpnia będzie tygodniowa przerwa. Prawdopodobnie. W ostatniej notce przed wyjazdem poinformuję Was o tym, kiedy wrócę dokładnie (podejrzewam, że 10, ale nie jestem pewna).
Wracając do świata modeliny. Kanapki mają po 5 cm długości. Te kolczyki zrobiłam dla mamy. Moja mama lubi wiszące kolczyki. Osobiście ja w takich bym nie wytrzymała. Za długie :D







Miłego dnia życzy
DRAMA

7 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki :3

    Zajrzysz?
    http://karolina-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, lepisz dopiero od początku czerwca? To masz talent bo naprawdę super Ci wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. jej śliczne te kanapki :) takie realistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam cały Twój blog (brzmi to jakbym przeczytała książkę na 500 stron :D) i mimo że ja z modeliną niewiele mam wspólnego to uważam, że masz do tego ogromny talent. A kanapki to Twój dar! :D I super, że dodajesz tutoriale bo ja zawsze jestem ciekawa jak wygląda proces lepienia, a już zdjęcia i opis to w ogóle rarytas :D Naprawdę ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej! Kanapki świetnie ci wychodzą! Tak profesjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, bardzo realistyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)