16 czerwca 2014

Pierwsza pizza i kolczyki

Hej
Taak... ta pizza jest na 100% nieudana. Postanowiłam w najbliższym czasie zrobić nową, ale kiedy to będzie! Jeszcze do głowy wpadnie mi sto nowych pomysłów, więc nie wiem jak to będzie :D
Ogólnie rzecz biorąc, to na tej pizzy jest moim zdaniem kilka dziwnie wyglądających składników, których nie zjadłabym w realnym, bądź tescowym życiu. Weźmy na przykład pomidora. Eh... szkoda pisać :D
Zastanawiałam się, po co mam tu dodawać tutoriale, skoro jest tego w Internecie MILION. Nie liczyłam, ale tak na oko. Więc z tego powodu będę dodawać nowe tutoriale, jak o nie poprosicie, czyli wprowadzam zasadę klient, nasz pan. Wtedy nie będę się głowiła co się Wam przyda, bo będę wiedzieć po komentarzach co chcecie. :D
Muszę skończyć się użalać nad sobą i światem, bo to nic nie zmieni:D
Teraz kilka fotek pizzy:







Życzę miłego dnia,
DRAMA

2 komentarze:

  1. Jeny, ta pizza jest świetna! Nie, serio mówię. W życiu nie zrobiłabym podobnej ani nawet takiej samej... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)