27 czerwca 2014

Insygnia Śmierci

Hej
Dzień zakończenia roku szkolnego wreszcie nastąpił. Możemy czuć się jak stado dzikich świń na wolności. U mnie w klasie niewiele osób miało pasek na świadectwie. Ja osobiście miałam. Średnia powyżej 5.0 (i to o wiele), ale to już są szczegóły :D. Niektórym udało się zgarnąć statuetkę (tzw. 'Uczeń roku'). Heh, ja mam jakieś wielkie szczęście, bo mi się akurat udało (III miejsce ale zawsze coś). A u Was jak? Jesteście z siebie dumni?
W temacie posta napisałam Insygnia Śmierci. Taak, ten post będzie dotyczył znaku Insygniów. Jestem wielką fanką HP, oglądałam wszystkie filmy po milion razy, przeczytałam wszystkie książki kilkakrotnie. Niestety, nikt mnie nie rozumie. U mnie w szkole wolą 'ZMIERZCH'... 
Sądzę, że niebawem zrobię znicza, tłuczka i kafla :D A do tego Błyskawicę lub Nimbusa 2001 (ewentualnie starą, ale jarą Zmiataczkę xD)
Wyszedł mi trochę nierówny, ale to nie jest ważne :)





Teraz na rozluźnienie:


Nie wszyscy to zczają D:

Udanych wakacji,
DRAMA

4 komentarze:

  1. Gratulacje czerwonego paska! To takie zwieńczenie nauki i na pewno radość, że ktoś nas docenia!
    Też uwielbiam Pottera, obejrzałam wszystkie filmy, aczkolwiek książek nie przeczytałam wszystkich, tylko 5 tomów... ale to dlatego, że w bibliotece nie było nowych :D A film to dla mnie istne dzieło sztuki, nie wiem jak można woleć 'Zmierzch', no ale gusta są różne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, świetne grafiki! Breloczek również :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)