15 lutego 2015

Sushi? Sushi!

Przypomniały mi się czasy, kiedy dodawałam posty co dwa dni. Ale później albo nie miałam czasu, albo po prostu nie miałam co pokazywać. Teraz zaszaleje i znowu będę publikować co dwa dni. W styczniu publikowałam tylko 6 razy! W porównaniu z sierpniem (18 razy) to jest trzy razy mniej. Wpadłam na pomysł, żeby dodać notkę typu "czego używam do moich prac?". Tak żeby się oderwać od modelinowych rzeczy. I niedługo będą bransoletki, których nie pokazywałam. Szczerze mówiąc, to ja publikowałam wszystkie robione rzeczy. Może nie pokazałam 2. I tyle.
Cały czas zastanawiam się nad candy. Mogłabym takie zorganizować, ale nie mam jeszcze tylu nagród :x. W sumie mogę też zrobić rozdanie z moimi wyrobami. Czy ktoś byłby chętny? :D
Jeszcze jedna kwestia: dziękuję Wam za tyle wyświetleń! Będzie w tym miesiącu rekord, bo odwiedziliście go już ponad 1 300 razy! Według mnie to wynik godny podziwu :D


~~~~~~~~


Sushi. Jestem z niego zadowolona, i to nawet bardzo. I jak zwykle oznajmiam, że kolczyki pojawią się w najbliższych dniach na Srebrnej Agrafce (zdjęcia czekają na przegranie na laptopa, bo robiłam nowe)











Szylkretka

8 komentarzy:

  1. Super sushi! Ja kiedyś próbowałam zrobić coś w tym stylu, ale nie za bardzo mi wyszło :P Za to Twoje sushi wyglądają świetnie! :)
    Moim zdaniem niemodelinowe posty to bardzo fajny pomysł. Z chęcią bym jakieś na Twoim blogu zobaczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe i przede wszystkim dobrze wykonane...Nigdy nie jadłam sushi, a tym twoim rękodziełem zainspirowałaś mnie do spróbowania:)
    1300 wejść na miesiąc to naprawdę bardzo dobry wynik:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujr tyylu wejsc i zycze wiele, wiele wiecej! :D
    Sushi sliczne *-* mega mi sie podobają, kiedys jak jrszcze interesowalam die modelina pobowalam zrobic podobne ale nie wyszly a ciekawie ; p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyna forma w jakiej mogłabym tknąć się sushi :D

    Zapraszam na nowo otwartego bloga: bizuteriowe-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnej urody sushi. :D Wyszło naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)