22 lutego 2015

Shamballa razy kilka

W końcu się zebrałam i porobiłam zdjęcia wszystkich dotychczasowych shamballi. Bardzo lubię je robić, więc mogę zacząć przyjmować zamówienia na shamballe :D

Zanim jednak przejdę do zdjęć, to bardzo chciałabym Wam polecić bloga naszezycieiinspiracje.blogspot.com. Karolina robi wspaniałe rzeczy, szczególnie mi przypadła do gustu biżuteria z "Igrzysk Śmierci". Jest tam bardzo dużo tutoriali na rainbow loom (tutoriali nigdy za wiele! :D). Blog rzeczywiście inspiruje :D Również biżuteria Magdy jest piękna i inspirująca :3 Warto znaleźć chwilę i zajrzeć na ich bloga.

~~~~~~~





















SZYLKRETKA

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, też uwielbiam je robić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne bransoletki! Też bardzo lubię splot shamballa :D

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ale dużo ich zrobiłaś :).
    Gdzie kupiłaś koraliki crackle?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarno-złota i czarno-biała mnie urzekły O_o

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszły! Najbardziej mi się podoba ta pomarańczowo- turkusowa :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bransoletki.
    Czarno-złota jest fantastyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne i tyyyle kolorów! ^^ Mi się podoba ta czarna z białymi kamykami, pasowałaby do wszystkiego ;)
    Ah, zapomniałabym - zaczynam obserwować, bo prace masz niesamowite.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, również modelinuję :D -> http://malinowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)