13 lutego 2015

Arbuzy

Hej

W moim województwie wreszcie zaczęły się ferie. A ja jestem chora. Brawa dla mnie

~~~~~~

I oto obiecana kilka miesięcy temu seria owocowa. Na ten moment są arbuzy, ale kolekcja powoli będzie rosnąć. Jestem z nich bardzo zadowolona, zrobiłam z nich aż 3 pary kolczyków. A później powstaną wiszące z kokardkami. W najbliższych dniach pojawią się na Srebrnej Agrafce :)







pierwsza para



druga para


trzecia para


Na sam koniec chciałabym zaprosić Was na blogi, które prowadzą naprawdę utalentowane dziewczyny Ciasteczkowy Potwór i Modelinowe Robótki :)
Teraz takich blogów jest mało. Wystarczy, że będziecie ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć, a będziecie mistrzami i mówię to z całego serca: ja pamiętam swoje początki <nie było to tak dawno> i było ciężko. Cały czas starałam się jak mogłam, chociaż efekty wciąż są różne. Jednak nadal się uczę, w końcu człowiek to robi przez całe życie :D

Szylkretka

9 komentarzy:

  1. Fajne arbuzy. Ja też byłam chora w ferie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne arbuzy *-*
    Ja właśnie kończę ferie, także ten... ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne arbuzy. Dziękuję bardzo za polecenie mojego bloga i za te wszystkie miłe słowa, bo dodają one motywacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super arbuzy! Podobają mi się :)
    Mi też się teraz zaczęły ferie i póki co czuję się całkiem całkiem, ale boję się, że się zaraz rozchoruję i nici z moich planów na ferie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne arbuzy. Mi się zaczęły ferie i też jestem chora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Arbuzy wyszły Ci świetnie! Kojarzą mi się z latem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż miło popatrzeć! Masz talent ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)