6 listopada 2014

Gnijąca panna młoda

Witam!

Przyzwyczaiłam się do szkoły. Wreszcie. Nawał pracy to codzienność. Nie będę zanudzać Was moim życiem :D

~~~~~~~~~~~~

Ostatnio postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu "Kreatywnego Kufra". Jest to moje pierwsze wyzwanie i byłabym bardzo zaskoczona, gdybym coś wygrała.
Inspiracją mojej pracy była miłość panny młodej do Victora. Pomijając fakt, że "gnijąca" panna młoda nie żyje, czuje dokładnie to samo co żywa osoba. Dlatego ulepiłam serce z kostkami. Kojarzy mi się to właśnie z tą parą.






Zgłaszam się na wyzwanie Kreatywnego Kufra


9 komentarzy:

  1. Super! Mam nadzieję, że uda Ci się wygrać to wyzwanie, bo wyszło Ci naprawdę cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale świetna praca! *.* Naprawdę kreatywnie zabrałaś się za to wyzwanie :)
    Ja również tak mam, ze lubię czytać odpowiedzi na pytania :D Ale zdaję sobie sprawę, że innych może to męczyć :D
    Ciebie również długo nie było i się stęskniliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca *-*
    Życzę powodzenia w konkursie, masz duże szanse <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne!! powodzenia :)
    Ps. wpadaj do mnie na konkurs :)) może akurat Ci się poszczęści :))
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)