14 stycznia 2015

Herbatnik

Udało znaleźć mi się trochę czasu, więc stwierdziłam, że przydałoby się napisać nowy post. Po dzisiejszych przeżyciach, a mianowicie dwugodzinnym sprawdzianie z polskiego z antyku, sprawdzianie z fizyki i kartkówce z matmy (kocham to dobijanie przed końcem semestru), jestem wykończona. Teraz tylko będą wystawiać oceny z zachowania (czyli ja muszę latać do wszystkich nauczycieli, żeby oni wystawili mojej klasie przymiarki). Kiedy to się wreszcie ogarnie - nie mam pojęcia.


~~~~~~~~~~~

Od kilku miesięcy miałam bazę pierścionka. Nie miałam co z nim zrobić, więc postanowiłam zrobić herbatnik (przy okazji foremka) i go przykleić.




Szylkretka

6 komentarzy:

  1. Ale fajny! Naprawdę realistyczny. Pozazdrościć inspiracji i cierpliwości, ciekawe pomysły.
    Pozdrawiam i zapraszam. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam mniam chętnie bym go zjadła PIĘKNY
    Zapraszam do mnie----->http://goodlook1029.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny herbatniczek, jak prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, wygląda jak prawdziwy, aż mam ochotę go zjeść:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wyszedł, jak prawdziwy! I fajnie, że taki sporawych rozmiarów (czy źle mi się wydaje?) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)