30 grudnia 2014

Tort czekoladowy

Hej!

Jest to ostatni post w tym roku. Dlatego postanowiłam zrobić podsumowanie roku 2014, czyli krótką statystykę:

♪ Blog istnieje od 7 czerwca, czyli 207 dni
♪ 50 obserwatorów
♪ 493 komentarzy
♪ 5 745 wyświetleń
♪ 61 postów
♪ 2 nominacje do LBA

Dzięki Wam ten blog nadal istnieje, chociaż przeżył trochę kryzysów. Nadal się rozwijam i wprowadzam nowe techniki. Możecie się spodziewać kaboszonów :D

I ostatnio zrobiłam tort czekoladowy. Miałam pozostałości modeliny właśnie w takim kolorze, więc akurat wyszedł tort. A na Srebrną Agrafkę dodałam nowe rzeczy :D




Szczęśliwego Nowego Roku!
~Szylkretka

3 komentarze:

  1. Czekam na kaboszony! ^^ <3
    Torcik śliczny, jak jeszcze robiłam rzeczy z modeliny to nigdy nie miałam brązowego, był to jeden jedyny kolor którego zawsze mi brakowało -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam chętnie bym go zjadła
    zapraszam do mnie ------>http://goodlook1029.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwijaj się dalej :) Masz już osiągnięcia na tle blogowym więc to motywacja do dalszej pracy :)
    Torcik wyszedł smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)