25 grudnia 2014

Rysunki

Hej

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, postanowiłam zrobić post o tematyce innej niż modelina i biżuteria. Natomiast po świętach dodam post z modelinowym  wyrobem. Ostatnio zaczęłam rysować. Postanowiłam więc zrobić posta typowo rysunkowego. Dopiero się uczę rysować. Dlatego te rysunki mogą być... ekhm... koślawe. :D Poza tym wszystkie zdjęcia rysunków są z instagrama, więc co jakiś czas będę je zbierać w jeden post. :p



Kot

Tygrys

Uszanowanko. Pieseł taki słodki WOW

Pies


Ten lew wiąże się z niesamowitą historią, Muszą się tym osiągnięciem "pochwalić" :D Otóż wstawiając na insta otagowałam @bornalionclthng. Nie mogłam przestać się dziwić, kiedy oni polubili to zdjęcie! Na dodatek trochę później sam BIG CAT (Scott Pfaff) docenił mój wysiłek :D 





Życzę Wam zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia i udanego sylwestra! :)
Szylkretka

5 komentarzy:

Dziękuję za każde miłe słowo :)