13 września 2014

Rainbow loom vol. 2

Hej

Dawno mnie tu nie było. Nawet nie jestem tym faktem zdziwiona. Wiedziałam, że szkoła spowoduje strasznie opóźnienia masowej produkcji z modeliny, a nawet z gumeczek. Uzupełniam powoli modelinowe zapasy, więc sądzę, że niedługo coś Wam pokażę. Wczoraj zrobiłam z modeliny ciasto, a następne prace będą owocowe. I to bardzo.
Następne posty postaram się dodawać co weekend. Czasami może dodam coś w tygodniu. Kto wie?
Zachorowałam, na dobry początek. Załatwiłam sobie zatoki. Świetnie. Rok szkolny nawet się dobrze nie rozkręcił, a ja już. Szok.
Musiałam kupić sobie książki. Igrzyska Śmierci, W pierścieniu ognia oraz Kosogłos. Czekam na premierę Kosogłosa. Na 100% pójdę. Od czasów Harry'ego Pottera żadna inna książka mnie tak nie wciągnęła.
Jeszcze jedno - nie miałam czasu komentować Waszych blogów. Zaległości oczywiście odrobię.
I oto znowu na scenę wkraczają bransoletki rainbow loom. Tym razem trochę inne. Ostatnia bransoletka jest w serduszka.








Szylkretka

16 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę takie wzory. Fajne są :).
    Faktycznie na tej ostatniej widać serduszka ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła ogranicza życie blogowe :D
    Bransoletki bardzo fajne, takie kolorowe ;) Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba, te kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. U mnie też ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki,w ostatnim czasie stały się one dosc modne,nawet ja sobie taką sprawiłam,haha ^^
    Wracaj szybko do zdrowia! A jesli chodzi o ksiązki,to mam tak samo,żadna książka mnie tak nie wciągła jak harry i igrzyska,także czekam z niecierpliwością na premierę :>

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Duzo slyszalam o tych bransoletkach i rzeczywiscie sa przepiekne <3
    Masz talent ! ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam, genialne :D obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio nauczyłam się je robić :) mam ich pełno ale nie noszę :) wszystkie oddaje siostrze :D
    może wspólna obserwacja? Jeśli tak napisz u mnie :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne bransoletki zrobiłas, ja takich nie umiem. Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już również zaobserwowałam jako Marysia Zawłocka :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Ciesze się,że spodobało Ci się u mnie. Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    PS Wieczorem pojawi się u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też robię te bransoletki :)
    Obserwuje i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)