6 października 2014

Zawieszenie

Nadszedł ten dzień, kiedy muszę to oznajmić.


Zawieszam bloga.


Będzie ono trwało do 31 października/początku listopada.
Przyczyną jest nawał zajęć i brak czasu na blogowanie i lepienie.
Nie przewiduję żadnych notek. Notki o modelinach, narzędziach nie przypadły Wam do gustu.
Ten miesiąc poświęcę na regenerację sił oraz oczywiście naukę.
Po moim powrocie zmienię wygląd bloga (postaram się) i może będą nowe techniki... nie wiem.
Przy okazji podkreślam, że bardzo rzadko będę komentować Wasze blogi.
Proszę o wyrozumiałość. Pierwszy rok w nowej szkole jest zawsze trudny...

Do zobaczenia
Szylkretka 

6 komentarzy:

  1. W takim razie będę czekać na Twój powrót :). Powodzenia w nauce!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj :< życzę powodzenia i szybko wracaj :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że odchodzisz :/
    No cóż,pozostaje mi tylko czekać,mam nadzieję,że szybko do nas wrócisz! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A miałam napisać komentarz i zapomniałam :/ Szkoda, że zawieszasz bloga... Ja póki co mam zamiar pojawiać się rzadziej, bo chyba nie zdecyduję się na tak radykalną zmianę :) Ale ważne, że masz zamiar wrócić! Czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda :( powodzenia w nauce i zycze Ci swiezych pomysłów odnośnie bloga!:)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Wracaj szybko! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)